2010

JANUARI

firade tolvslaget med min allra bästa vänner,en as bra inledning av året vill säga!
I januari var ja även på finlands kryssning,tog hål i naveln & dansade årets första danstävling.






FEBRUARI

tror jag var hög mestadels av februari det ända jag minns är att sportlovet spenderades i sköllersta med älsklingar.



MARS

Fyllde 15 baaaast

hade sjukt långt hår då med ser jag nuuu



APRIL

var på NM i norge & dansade uselt och det syndes även i resultatet
hade iaf sjukt kul och lärde känna nya människor





MAJ

minns inte ett dugg.



JUNI

slutade åttan


& vissa andra slutade 9an






En annan grej som hände i juni var att jag äntligen fick en systemkamera,sprang runt och tog kort på allt,haha.

här är den allra första bilden jag tog.En söt isac



JULI

hade sommarlooooooooooooooov.
vart tillsammans med erik.
ÅKte till skåne med ellen och hade sjukt mysigt.









AUGUSTI

kärleken tog slut,jag börjde skolan och allt var som vanligt kan man säga.
men skojiga saker hände allt.
var på kräfskiva.





& på bröllop.




Men det roligaste som hände i Augusti,eller ja på hela året till och med var ändå tysklandsresan.







tack vare tysklands resan lärde jag även känna dom här två grymma brudarna♥


SEPTEMBER

Jossan&jag vart fotade av alexandra.




Gjorde inget mer minnesvärt direkt!


OKTOBER

praoade med ellen,tvärr är det lite hemligt vad vi sysslade med men det har med sveriges televison att göra.
åkte även till stockholm,men mina tjejor och muffadéee lite.
Fick en liten kusin






sedan hände en riktigt jobbig sak,min farmor och farmfars hund dog,hon har levt sen jag var as liten och var nästan som min egna,snacka om floder jag grät!






NOVEMBER

då var det mycket dans som gällde
bla SM men har tyvärr inga bilder från sm på den hära datan får bli en annan.





DECEMBER

var lucia i skolan,PINSAMT.
vi fick jullov och det vart så småning om jul



& sen nyår,som jag spenderade med massa friends hemma hos sammis!









Det var lite av mitt år.
hejdå 2010 hellllooooooo 2011!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla söt

2011-01-02 @ 14:08:05
Postat av: idaaaAAAaaAa

TYSKLAND!

ååh ja vill bara tbx när ja ser dina bilder.. det var verkligen det roligste på året. & så jävla kuel att vi lärde känna varann, nu e du en av de bättre ja har.

love you girl!

2011-01-03 @ 15:45:53
Postat av: alicia

Ida: ah jag vet,SAKNA !

detsamma ida älskar dig<3

2011-01-03 @ 23:08:15
URL: http://aliciaan.blogg.se/
Postat av: Ellen,

Asssså Skåne!!!!!!!!!! Längtar tillbaka!!!!

Vårat egna lilla hus och den pytte lilla Ica butiken!!!!

Och våran PRAO!!!! Älskade den!!!!!

Fett grymt!!!!! Men liiiiiite hemligt:P

:D<3

2011-01-07 @ 10:38:33
URL: http://misscopenhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0