jag har kul tralallaaaaaaa

Tio saker om mig
Är du singel? - ja
Är du lycklig? - man ska inte klaga
Är du uttråkad? - ja däför jag gör detta
Är du ledsen? - ne
Är du italienare? - nej
Är du gravid? - nej
Är du full? - inte vad jag vet
Är du cooling? - om jag är
Är du från irland? - nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - no

Åtta saker om ditt kärleksliv
Tror du på kärlek vid förstaögonkastet? -speciell dragning till varandra absolut, kärlek, mja kankse.
Har du någonsin blivit sårad? - jaa
Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - ja
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? - ja
Har du kysst något inom de två senaste veckorna? - nej
Har du haft en hemlig beundrare? - då hade den ju inte var hemlig?
Är du kär? - nej
Vill du gifta dig i framtiden? - ja

Två alternativ
Kärlek eller lust? - kärlek
Hår eller Ögon? - ögon
Katter eller hundar? - båda
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - några få bästa vänner
Tv eller internet? - internet
Coca-Cola eller Pepsi? - fanta!! ne men cola
Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? - bror på vilket humör jag är på
Pengar eller lycka? - lycka, men pengar skadar ju inte heller..heh
Dag eller natt? - båda
Msn eller mobil? - mobil

"Har du nånsin..."

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - ja
Brutit ett ben? - räknas lilltån?
Gjort nåt du ångrar? - ja
Hoppat Bungee Jump? - nej,skulle vilja dock
Ljugit för någon du tycker om? - ja
Ätit en hel tårta? - nej
Gjort bort dig offentligt? - ja för många gånger!
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - mjaa
Gråtit när ett husdjur dog? - har inte vart med om det
Velat försvinna? - ja

Senaste
Telefonsamtalet du ringde? - till mamma
telefonsamtalet du fick? - pappa
Personen du var med? - jossan,ronja,david,samuel,robert och daniel!
..............................................................................................................................................................................














Lite bilder, från dom senaste dagarna!

den här helgen har varit galet bra, och gud vad jag älskar detta väder så himla underbaaart!
nenii nu ska jag gå ut och gå med mackan.
puss lovers <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0