I can not keep me away from you, you show up and bam I am stuck again.

Hejsan
har inte hunnit med skriva på några dagar
men har haft så mycket för mig,
gick ju i skolan i tisdags och igår,men NU äntligen har jag sommarlov det firade jag
med genom att gå på talangen med mina vänner,det var kul vi dansade,sjöng och hade trevligt haha!
Nu sitter jag här hos jossan vi ska snart bada lite tror jag dock är solen gömd  bland molnen just nu, inte bra det inte
jaja den tittar väll fram snart.
Imorgon är det ju midsommar med,den ska man tillbringa med roligt folk.




försten har ni sett min apple Iphone,fettt cool hihi
jossan och jag roligaste humorn.

ha en bra dag  /alicia


Kommentarer
Postat av: josse

du är så himla knasig älskling haha:D<3

2010-06-24 @ 21:14:28
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0