the best that i ever had. you.

hej mina kära vänner!

fick en komentar på mitt förra inlägg, för det första vart jag riktigt jäkla chockad att ens någon läser min blogg, haha iallfall det var en tjej som undra ifall jag inte kunde lägga upp mina betyg, antar att det var mina skolbetyg hon menade, dom är inte alls märkvärdiga eller särskillt bra men visst kan jag väll göra det :D

matte: g
engelska: vg
svenska: mvg
tyska: vg
fysik:g
kemi:g
biologi: vg
musik: vg
slöjd : g ( hhahaha pinasmt med g i slöjd)
bild: vg
hemkunskap : mvg
Geografi: vg
historia: vg
religionkunskap: vg
samhällskunskap: vg
idrott: vg

tror inte jag glömde något ämne,
Ne nu ska jag dra mig till mina älskade homies.
hare himla bra, så hörs vi
pusss ♥


har ni föresten lagt märke till att jag är ginger?
det är jag iallafall, awesome är det

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla fin alicia!

2011-07-10 @ 20:17:03
Postat av: Ida

Säger som föregående människa. du är så otroligt fin alisha, and i love you!

2011-07-12 @ 01:31:38
Postat av: alicia

anonym tack!

Ida, detsamma and i love uuuuuuuuuuuu <3

2011-07-15 @ 00:30:05
URL: http://aliciaan.blogg.se/
Postat av: Nicole

ASsnygga lockar! :)

2011-08-04 @ 13:50:48
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0