Halloj

Alicia heter jag.
& Jag skapade den här bloggen i mars(?) iår.
Men har inte tagit tag i bloggandet förens nu.
Jag är i allafall en femton årig tjej,som tänker blogga om det mesta,skolan kompisar och annat.
en helt vanlig och tråkig vardagsblogg kommer det nog att vara haha.

Jag kommer nog skriva ganska mycket om dans också eftersom att det iprincip är vad mitt liv handlar om.
Jag tävlingdansar i pardans,både internationelt och inom sveriges gränser,
Och tränar ungefär 6-10 timmar i veckan.
Så för se hur mycket jag kommer uppdatera
bloggen ska förstås försöka göra det så ofta som möjligt:)

Har inte så mycket mer att säga om mig själv för tillfället.
det kommer väll upp mer saker senare.

Nu hinner jag inte skriva mer ska nämligen på 71-års kalas,
känner mig mer peppad på att gå ut och träffa vänner
Men vad gör man inte för sina gamla kära släktingar.


Här får ni en blid på mig.
haha



Take Care / alicia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0