space for my thoughts

Godmorgon!
eller godförmiddag kanske jag ska säga.
Jag vaknade i allafall nyss måste ju sova som fasen nu på helgerna eftersom att
jag har sommarskola på vardagarna och måste gå upp runt halv sju,
men nästa vecka blir den sistamed skola för den här sommarn så det är bara att hålla ut.

Igår så kollade jag, jossan och agnes på det kungliga bröllopet.Det är ju alltid härligt att se två människor som älskar varandra ge sina löften,kunligheter som "vanligt" folk.

Efter det så åkte jag med erik på bio vi kolllade på dear john
jag tyckte att filmen var rätt bra,men vart lite förvånad att jag inte grät än ända gång.
Jag fick bara lite tårar i ögonen då och då,men började aldrig gråta riktigt.
Alla andra på bion satt och snörvlade som sjutton,kände mig så okänslig haha.
Men om jag hade kollat på den själv hemma så hade jag störtgrinat det är jag säker på!
Jaja nu ska jag och min bästavän jossan hitta på något kul och senare bär det av på kusinens 8-års kalas.







Amanda seyfried som nog alla känner igen främst från mamma mia och mean girls Spelar även den kvinnliga huvudrollen i dear john, Hon har så himla vackert hår tycker jag!
kolla bara,MUMS!

Ha en bra dag /alicia









Kommentarer
Postat av: josse

sv: du är älskling<3

2010-06-20 @ 16:05:10
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Du skulle se Amanda i "Chloe" , hon är helt underbar! :')

Dear John är ju jättebra , fast jag minns inte så mkt av den hahha , det var flera månader sedan jag såg den :))

Frästen , har du sett dansfilmen som han killen är med i ? "Step Up" heter den (:

2010-06-20 @ 17:54:41
URL: http://isabellegustafssons.blogg.se/
Postat av: Isabelle

nej , jag såg den på internet :)

sök på "step up" på youtube så kmr det säkert fram trailers eller nått (Y)

2010-06-20 @ 18:53:20
URL: http://isabellegustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0