sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.

Om du bara visste hur många sömlösa nätter jag har haft pågrund av dig. 
I över en månad var det samma sak hela tiden, "förhoppningar som väcktes för att sen raseras".
Jag minns hur mycket jag verkligen önskade att du skulle kämpa för mig , Jag hoppades och hoppades
Ända tills den dagen då du gjorde det mer än klart för mig, att det var "slut".
Inga mer långa samtal som höll på halva nätterna, inget handhållande, inget mer evigt önskade att du äntligen skulle låta dina läppar möta mina, inget mer vi två, du&jag.
Det har gått ett bra tag nu sen allt slutade. Kanske var det inte meningen att det skulle bli vi två. Men jag ville så gärna, du var allt jag ville ha, allt jag tänkte på. Hela tiden .
Och visst tänker jag på dig ibland fortfarande och undrar över hur du kunde göra som du gjorde.
Hur du kunde såra mig så.
Mitt brustna hjärta, har sakta börjat läka igen,  som man brukar säga
" Tiden läker alla sår" Jo för all del.
Men ärren består.
Det är nu den svåra delen kommer, att släppa taget om dig, att våga låta dig gå.
Och så småning om även själv vända blad, lägga mitt förflutna och även dig bakom mig.
Det betyder inte att jag ska förtränga allt, Du har betytt mycket för mig.
Det betyder bara att jag måste våga känna igen. Att verkligen våga , även om det betyder att jag pånytt kommer att bli sårad.

James Blunt – Goodbye My Lover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0