Touch my heart And make sure It's beating

Hej!

Min älskade dator har gått sönder så jag kan inte uppdatera så mycket,pappas dator är nu den ända som fungerar här i huset  så det är krig om den,haha.
Jag har haft en as kul helg i allafall,I fredags var jag hos samuel och kollade hockey och dansade 
med massa vänner :D





Igår så hade jag först lite chill dag sen på kvällen firade vi min älskade lilla agnes som fyllde femton,tog massa bilder igår med,men har inte laddat över dom till datan än.
Det var jätte trevligt i alla fall & grattis agnes,älskar dig!♥

Idag har jag dansat nästan hela dagen,guuuld!
ne nu ska jag gråta lite för datorn sen sova.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0