hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig.

Hejsan!
Jag är denna söndags eftermiddag i full gång med att städa och göra fint på mitt rum, det går inte alls bra och jag dör av tråkighet.
Undrar förövrigt över vad som hänt sen sist jag skrev, inte är det särskillt mycket eftersom att mitt liv för tillfället är färglöst och allmänt lame.
Har i alla fall sovit över hos david med mina sköningar, haft två enormt pinsamma dansuppvisningar, vart med agnes, josefine,andré,sebastian, ida och kajsa, för underbara, störda men otroligt fina människor & vänner.
igår var jag med familjen hos familjen bengtsson, där var också familjen By, vi hade en himla trevlig kväll med mycket skratt och dans i chatroulette.
senare ska jag gå över till min bästavän ska sova där inatt.
Men först ska jag återgå till min städning, TAGGggaD
ha det bäst, vi höres!
puss♥


miss the old times.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag med. Älskar dig bästa<3

2011-07-17 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0