redhead

Jag har alltid varit osäker i min hårfärg, är alltså naturligt rödhårig,
har slingat håret några gånger både ljusa och mörka slingor,
Men något inom mig har alltid hindrat mig från att färga bort det röda helt.
Rödhåriga har alltid varit líte "utsatta" i samhället, rött hår, fräknar och ljus lättbränd hud, det anser många ( självfallet inte alla) som fel och riktigt fult.
Med min hårfärg känner jag mig liksom lite "
outside the box"
och har alltid gjort. Läste någon stans att om ca 100 år är alla rödhåriga borta liksom vår "ras" har dött ut
vid den tidpunkten .Bara det får mig att hålla fast lite i min hårfärg och
Något eller snarare någon mer som övertygar mig att behålla den är den ganska så kända bloggaren amanda berg
-->
http://amandaberg.webblogg.se/
Den här tjejen insperar mig verkligen så sjukt mycket och jag har fattat otroligt tycke för henne!
Hon får mig vilja vara rödtott livet ut, hah
kolla bara på henne, sjukt snygg ju!






säger bara en sak
GO GINGERS


Kommentarer
Postat av: Idaidaida

Alicia, du är så sjukligt fin, utan din röda hårfärg skulle det inte vara samma du, elr jo det är klart, men asså du fattar. ALICIA IS A "GINGER" AND THATS JUST IT!! And everybody love it that way.

Du är så jävla snygg alicia och du fårrr inte färga bort ditt vackra hår.

OCH BTW, du är inte outside the box. du är så långt inne man kan vara.

love

2011-07-20 @ 00:08:27
Postat av: alicia

hahaha alltså ida

FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG UNDERBARA MÄNNISKA<3<3<3

2011-07-20 @ 00:53:26
Postat av: ida again

OCH JAG KAN BARA SÄGA DETSAMMA <3

2011-07-21 @ 02:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0