10 sanningar om mig.

- När jag var liten hade jag allvarliga sömnproblem.

- Nu förtiden älskar jag att sova, och är otrooooligt morgontrött.

- Jag tycker att det sexigaste en kille kan vara är allmänbildad och smart.

- Något jag stör mig svin mycket på är såkallade fjortisförlovningar.

- Jag lyssnar på musik i princip HELA tiden, mest sorgliga låtar, emo som man är.

- Jag var med om en väldigt obehaglig upplevelse för några år sen och har nu förtiden pågrund av det ganska svårt att vara ute själv även på dagtid.

- Bland det värsta jag vet är folk som bara pratar om sig själva hela tiden. Och aldrig bryr sig om andra.

- När jag var ca 11 år fick jag en innebandy klubba i magen det var nära att det gick riktigt illa men klarade mig undan med bara några spruckna blodkärl.

- Jag dagdrömmer ofta och föreställer i huvudet hur jag önskar att saker och ting vore.

- Jag tycker fanta är godare än cola.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du med "allarliga sömnproblem"? :)

2011-09-07 @ 10:40:33
Postat av: Anonym

Alltså jag kunde verkligen inte sova på nätterna. Sov jätttttttte dåligt i flera år :)

2011-09-07 @ 11:16:08
URL: http://aliciaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0